عطر پاییزتو انتخاب کن
7 1402/06/28 03:27 ب.ظ 0 222

عطر پاییزتو انتخاب کن

پاییز با دماهای پایین تر و روزهای کوتاه تر مشخص می شود. تعطیلات تمام شد و کار دوباره شروع شد. بنابراین یک عطر جدید برای این دوره انتخاب کنید .

یک عطر برای پاییز انتخاب کنید

بسیاری از افراد با توجه به فصل عطر را تغییر می دهند و شخصیتی دارند که به آنها اجازه می دهد هر از چند گاهی از رایحه اصلی خود فاصله بگیرند.در اینجا چند توصیه برای انتخاب عطر پاییز وجود دارد .

انتخاب یک عطر برای پاییز

افرادی که عطر خود را عمدتاً با توجه به سبک خود انتخاب می کنند، عطری را انتخاب می کنند که با لباس های گرم در پاییز سازگار باشد. پاییز با دماهای پایین تر و روزهای کوتاه تر مشخص می شود. تعطیلات تمام شد و کار دوباره شروع شد. بنابراین ممکن است ایده خوبی باشد که یک عطر جدید برای این دوره بازگشت به مدرسه انتخاب کنید .

در پاییز، برخی از مردم می خواهند احساسات تابستان را تا حد امکان طولانی کنند. آنها می توانند به استفاده از عطر تابستانی خود برای شروع سال تحصیلی جدید ادامه دهند و سپس رایحه گرم تری را انتخاب کنند .

در تابستان، ترجیح دادن ادو تویلت یا ادو فریش رایج است. در پاییز، می توان غلظت غنی تری پیدا کرد و به عطرهای پوشاننده و محافظ تر بازگشت. عطر شیپر مناسب ترین عطر برای این فصل است. در واقع، شما می توانید یک عطر شیپر را با برانگیختن رایحه هایی که هنگام قدم زدن در جنگل در پاییز استشمام می کنید، توصیف کنید .





عطری را انتخاب کنید که نماد پاییز است

برخی از افراد دوست دارند این عطرهای گرم و پر شخصیت پاییزی را در تمام طول سال به عنوان رایحه خاص خود استفاده کنند.

این افراد در تمام طول سال عمیقاً با این فصل آشنا هستند. شرح شخصیتی که می تواند جزو دسته بندی پاییز باشد در زیر آمده است.

هر فردی جنبه های مختلفی در شخصیت خود دارد، افراد را نمی توان در یک دسته محدود کرد. توضیحات زیر فقط یک طرح کلی از این نوع پروفایل را نشان می دهد.

عطرهای پاییزی: خاکی

پاییز نوع خاصی از شخصیت را جذب می کند که می تواند با دسته "زمین" مرتبط باشد. این فصل به ویژه توسط افرادی با ویژگی های زیر متمایز می شود:

شخصیت: خلقی آرام، متفکر و مصمم، اما همچنین بسیار معتبر (با صراحتی که ممکن است شما را شگفت زده کند). این افراد برای روابط دوستانه ارزش قائل هستند. گاهی اوقات نگرش آندروژنی دارند، این افراد رویای تبدیل شدن به ماجراجویان بزرگ را دارند. آنها خیلی مد را دنبال نمی کنند و سبک خاص خود را دارند. به عنوان مثال، این پروفایل ها می توانند کارآفرین باشند یا توسط سیاست جذب شوند و به دنبال عطر یک رهبر باشند. در مورد مردان، آنها توسط عطرهای تصفیه شده، شیپر، چوبی، چرمی یا تند و عطرهایی که از مسیر اصلی خارج می شوند جذب می شوند.

صدای آنها: نسبتاً کم، تعدیل شده، گاهی اوقات جذاب.

رایحه های مورد علاقه: بوی جنگل در پاییز، جنگل، خزه، بوی قارچ، بوی علف سبز، و بوی آتش در دودکش. رایحه های گلی یا شیرین کمتر مورد توجه قرار می گیرند.

نوشیدنی های مورد علاقه: قهوه، طعم های برش خورده، و همچنین چای های منحصر به فرد مانند چای یا چای دودی. ویسکی، کنیاک؛ به طور کلی، شراب قرمز بر شراب سفید ترجیح داده می شود.

طعم های مورد علاقه: ترجیح واضحی برای غذاهای خوش طعم است، این فرد به طور کلی ادویه ها را دوست دارد و ممکن است غذاهای کلاسیک یا غذاهای دارای سس و همچنین گوشت را دوست داشته باشد.

رنگ‌های مورد علاقه: تمام سایه‌های رنگ‌های زمین در پاییز، همه سبز، تا رنگ‌های خاکی، نارنجی تیره و رنگ‌های مسی.

پارچه های مورد علاقه: منسوجات اصیل و منحصر به فرد ترجیح آنها است. این شخصیت ها به دنبال کمیاب بودن و نخبه گرایی هستند و پارچه هایی مانند چرم، پنبه و کتان را دوست دارند.

خارج از منزل: این افراد دوست دارند با طبیعت، زمین، جنگل ها در تماس باشند و از باغ های ژاپنی لذت ببرند.

یک آخر هفته از رویاهای آنها: در قلعه سولون روی مبل چسترفیلد، روبروی یک شومینه با یک کتاب.

عطرهای مورد علاقه: رایحه های Chypre با خزه های چوبی (به جنبه چوبی مراجعه کنید)، مانند Mitsouko. آنها ممکن است از پوشیدن عطرهای وتیور چوبی مردانه، رایحه‌های تازه و سبز، عطرهای خاورمیانه‌ای بسیار چوبی، مانند عود، یا رایحه‌های چوبی تیره‌تر لذت ببرند. به طور کلی، آنها توسط عطرهای وانیل یا گل جذب نمی شوند.

عطرهای پاییزی

در اینجا چند مرجع از عطرهای شیپر، چوبی، تند و چرمی برای پاییز آورده شده است.

برای خانم ها

Miss Dior Christian Dior

Coco Mademoiselle Chanel

Gucci Rush Gucci

Midnight poison

عطرهای مردانه

Terre d’Hermès (2006)

Black Orchid de Tom Ford

Polo Ralph Lauren 

noir Tom Ford

عطرهای پاییزی اکسیر

#بهترین عطر پاییز
#عطر فصل
#عطر مناسب پاییز


نظر شما :
  

  • آدرس پست الکترونیکی شما نمایش داده نخواهد شد.
  • نظر شما پس از تأیید قابل نمایش خواهد بود.